söndag, november 30, 2008

första advent

grannarna är fortfarande iväg någonstans. ska jag behöva gå här och vänta??? vet ju inte ens vad jag väntar på och just därför är det så frustrerande.

jobbat idag, blev en tidig morgonpromenad eftersom att inte spårvagnen går så tidigt när det är helg. men det var en rätt skön start på dagen. på lunchen åt jag, läste lite till tentan och sov. varit väldigt trött idag. mitt första kaffe drack jag först till eftermiddagskaffet och då bjöds det även på prinsesstårta. så efter den koffein/sockerkicken var jag pigg till jag kom hem. så himla trött. orkar inte plugga. men ska försöka ta för mig lite lite....men blir ju helt mosig i kolan så fort jag försöker. så jag kommer ju endå inte lära mig något nytt ikväll.

imorgon gäller det. snälla du där uppe, ett bra fall tack så jag kanske har en möjligehet att klara tentan. att aldrig veta i förväg vad man ska tenta i kan vara frustrerande...

har inte tänt några juleljus idag. har ingen julkänsla ännu. dock står en stor och fin julgran på innergården som jag kan titta på ibland.

Inga kommentarer: