söndag, november 02, 2008

hon hann!

det blev en jäkla fest i torsdags, jag skulle ju ta det lugnt hade ju jag bestämt. markus krunegård var lika fantastisk som vanligt och öl blev det några för mycket. varit så fantastiskt bakis. i två dagar. kände mig lagom bakis under lördagen med. fredagkvällen bjöd på en god middag på thailänsk restaurang. och sedan fredagsmys hemma hos helena. på lördag morgon åt vi en god frukost ihop och sen var jag runt på stan.
lördagskvällen spenderades hemma hos natta. vi drack lite vin och snackade. hade väl inga direkta planer. sitta hemma och kolla film eller gå ut. när klockan vart ganska sent var det dax att bestämma om vi skulle va hemma och se the grudge på tv eller åka in till rocks och herrarna som befann sig där. vi såg en bit in på the grudge och insåg att vi skulle åka till rocks. vi var inte redo för skräckfilm.
det blev en lugn kväll för mig. känns skönt idag. men fredrik var besviken. han tyckte jag söp som en jävla kärring. haha.

Inga kommentarer: