torsdag, november 06, 2008

torsdag och solen skiner

jag vet inte vad det är för fel men jag lyckas aldrig med kaffet i min kaffebryggare (som hör till lägenheten). det är irriterande. kaffet blir blaskigt och det lägger sig värsta sumpen i botten av kannan/koppen. har kanske köpt fel kaffe? ska nog plocka fram min egen bryggare istället.

varit i skolan mellan 8-9 idag. ska sitta med min rapport och revidera några småfel. annars hade jag skrivit en väldigt bra rapport. sen skulle jag träna med men funderar på att vara lat och köra 30 min core hemma. ska hinna med massa annat också. och ikväll ska vi hem till nathalie och äta tårta för hon fyller 24 år idag. eller ikväll, jag möter nog de andra när dom slutar skolan vid 16.30. jag hade ju min långa sega dag igår. skönt att vara "ledig" idag.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

å fy så skönt att vara ledig en dag!

det där med kaffet lät inte så gott...
hoppas det löser sig för en kopp fantastiskt kaffe kan ju vara alldeles, alldeles underbart

pusspuss