fredag, november 28, 2008

nu är det dax att komma hem

jag som väntar post från A idag, jag vet inte alls vad det är men något som jag kommer uppskatta. så galet nyfiken. men om det nu har kommit idag så ligger det på hallgolvet hos grannen för jag har inte fått någon post idag och det är väldigt nersläckt hos grannen. varför bortrest just nu?? förra helgen fick jag post på söndagen. så kanske på söndag då...

har pluggat väldigt bra idag, först själv några timmar och sen några timmar på fräcka med lea. nu sitter jag och tittar på idol och äter chokladpudding. snart dax att sova. känns inge roligt alls att jobba helg. börjar 6.45 imorgon.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

stackars liten - var ju länge sedan du behövde jobba helg så du kanske har vant dig vid ledigheten (bortsett från hemsktentapluggförståss)

hoppas du vaknade imorse

pusspuss