fredag, november 14, 2008

helg!!

imorse tog jag en lång sovmorgon. kl ringde 8.15 och efter att ha snoozat i drygt tre timmar tvingade jag mig upp. men det var fortfarande mörkt i rummet så det tog emot. efter en dusch och sedan gröt till frukost så har jag ägnat dagen åt att tentaplugga. och druckit kaffe. har gått ganska bra. men jag har lite panik inför tentan. hur ska jag hinna lära mig allt????

ikväll spräcker jag min snålbudget, tänkte klara mig på mina 200 kr jag har kvar till csn kommer, dvs 15 kr om dagen från dagen jag började räkna. ska käka en god sallad på fräcka med lea om en stund och sen ska vi ha idolkväll. men jaja. jag ska inte gå ut något innan tentan och jobbar/pluggar mest så det kanske går ändå. klarar mig på kanske 10 kr om dagen resterande dagar. tror vi på det??? nä.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

haha - nä, det tror jag faktiskt inte. även om det är du jennie - som kan vara sjukt ekonomisk

10 spänn om dagen är ju ingenting

lycka till ;)

puss!