tisdag, november 25, 2008

halvtid

idag har jag gjort 2,5 vecka på vfun, 2,5 vecka kvar. det kommer gå så himla fort. både bra och dåligt. skönt med jullov men det är väl först när det tar slut som man känner att det börjar på riktigt. hade mittbedömning idag och det var ett givande möte med min kontaktlärare. måste säga att jag tänker för mycket och missar det lilla. bara att gå på toaletten är en omvårdnadsprocess men jag tänker att det måste vara så mycket mer än så. hon sa precis det jag ville att hon skulle säga med. att jag ska gå mer med sjuksköterskan. så nu har jag några till dagar inbokade. jättebra.

satt uppe för länge igår så jag är så trött idag. det är inte klokt. inget tentaplugg idag heller. blir inte mycket gjort efter en lång arbetsdag. men nu väntar tre helt lediga dagar som jag kan fylla med plugg plugg plugg. åh vad roligt.

Inga kommentarer: