söndag, november 09, 2008

pirrigt och nervöst tror jag

jag var tvungen att ha min dator på inatt och det störde väl min redan oroliga sömn. jag minns att jag var upp inatt, med tända lampor och flyttade min dator från mitt bord till bredvid sängen istället. bytte uttag och grejer med. sen gick jag och la mig. men jag vet inte varför jag gjorde detta. säkert mina konstiga drömmar om skolan igen, som nu fick fokus på datorn som var påslagen.
var trött imorse när klockan ringde. sov ett tag till och låg faktiskt kvar i sängen under hela idolreprisen.
pluggat idag och även kommit ut på en kortare promenad.

ska nog se på saw 4 nu. har ju sett den men det var så dålig kvalité. lika bra att se den nu igen när saw 5 är ute på bio. för två veckor sedan visste jag inte ens att det skulle komma en saw 5. vaddå insnöad i min egen värld.

om 10 timmar ska jag vara på min praktikplats för de kommande 5 veckorna. nervöst.

Inga kommentarer: