onsdag, november 26, 2008

onsdag

jag följer bonde söker fru slaviskt. och jag bara ler när gaybonden och hans killar är med. resten pluggar jag till. ikväll vart till och med jag lite generad när wille sa så fina ord till peter.

igår var jag så trött att det var omöjligt att somna. så frustrerande. bara vred och vände på mig i sängen medans ögonen värkte av trötthet. imorse sov jag länge länge. men det är väl ingen förvånad över.

ätit mest sötsaker idag. känner lite i huvudet av näringsbrist men jag har ju faktiskt ätit riktig mat iallfall en gång, kl 15. vi skulle storhandlat idag på maxi men det bli imorgon. så jag gick ner till nyöppnade netto. dumt av mig att köpa så mycket godis. gillar inte alls den butiken och fruktansvärt ostrukturerat där inne. men ibland kan det ju vara bra att ha en matbutik på 50 m avstånd.

plugget går inge vidare. två dagar till att plugga sen jobb hela helgen, och på måndag gäller det. suck.

Inga kommentarer: