måndag, januari 22, 2007

underbart

det man inte minns... ...får man ibland reda på.
det är fortfarande vinter. i och för sig trevligt med snö. bara den inte blir långvarig. beskådade snöbollskriget utanför jobbet idag med nöje. skönt att själv slippa bli mulad av killarna. när jag kom hem från jobbet fanns inte den post jag vill ha. fakturan på dansen och mina närvarolistor. hoppas på imorgon. dock, äntligen, information om mitt stambyte. onsdagen 24 jan kl 18.oo är det möte. nu äntligen börjar det hända grejer. jag vill bara att allt ska vara överstökat. så om 2 dagar vet jag förmodligen när det är dax att flytta hem till mamma igen. flytta från ett renoveringsobjekt till ett annat. var hon tvungen att få vattenskador som kräver 3 månaders renovering när jag ska behöva bo där? dåligt planerat. men kankse finns där några snygga hantverkare? och vilka ska ränna runt i mitt eget hem när jag inte är där? nej jag ser inte fram emot det som komma skall.
ikväll ska jag dansa för monica igen. ska bli roligt och sen efter det ska jag gotta mig i kvällens tvprogram på kanal 5. för första gången på månader. underbart.

1 kommentar:

Kalifen på Öfvre sa...

Varje gång jag bläddrar förbi den där bilden tror jag att tjejen i mitten är jag med glasögon. Finns det en viss likhet eller är jag bara tokig? Say it isn't so...