fredag, januari 26, 2007

öl på carmen

imorse åkte jag till skatteverket för att få veta att jag inte behöver något personbevis för att fixa ett pass. jaha. träffade a-m efter det och vi fikade en stund. inte sett människan sen in början på december förra året. men hon va sig lik. sen träffa jag upp rene och vi gick runt på stan ett tag. när hon drog hem gick jag runt ensam en stund och kollade lite saker innan jag mötte upp natta. sen åkte vi hem till mig. london känns nära nu. ska bli skitkul. sen åkte hon hem. jag ville ha pizza. gick ner till pizzerian men det var sååå mycket folk så det blev en billys från konsum istället. inte alls speciellt gott men jag köpte morötter också. rivna morötter med aromat på är faktiskt väldigt gott. hann inte vara hemma så länge faktiskt. åkte in till carmen och satt där med vänner, drack några öl innan färden gick hemåt igen. nu ska jag strax sova. hela helgen ska jag jobba. fan.

1 kommentar:

Anonym sa...

This is great info to know.