torsdag, januari 04, 2007

nu jävlar...

bot mot morgontrötthet, någon??? ge mig en soffa också.

nu har jag, iallafall tankemässigt, påbörjat ett projekt. jag ska köpa mig en soffa. vilket kanske kommer resultera i att jag får slänga bort dörren till köket och lösa den biten på annat sätt. ett snyggt draperi kanske?? men mina jättesnygga fotöljer...som jag aldrig, möjligen väldigt sällan, sitter i??? ska dom få bo i källarförrådet då? kanske kan ha kvar en i lägenhet, hoppas det. dom är för bra för att bo i källaren.
nä men jag ska försöka sätta det här i verk. snart. gärna nu. men en soffa tar man ju inte under armen direkt. svårt att spontanköpa på det sättet.
imorgon ska jag kolla möbelaffärer + second hand inne i stan och nästa vecka ikea. jag vill ha en soffa nu.

vill ha hem mina stolar till mitt matbord som jag fick i julklapp också (står fortfarande hos mamma). nu ska fixa fint och nytt här hemma. bra.

Inga kommentarer: