söndag, januari 14, 2007

fylleslag


korkade upp vinflaskan redan hemma till maten igår. sen åkte jag hem till fredrik och satt där med han och daniel. och blev full. hade skitkul. och fredrik, fan han imponerade stort på mig. han är ju ascool ju. och inte gay, verkligen man. sen tog taxin oss till klubben där vi skulle kolla på killarna ovan. places to go. mycket bra. skitkul att se dom igen. kvällen fortsatte sedan på ace. för vissa av oss. ganska många faktiskt. jag var skitfull och hade skitkul. hade fått lista av max fast att jag inte hade en aning om ifall jag skulle till ace. men det tackar jag för. och när folket på klubben började snacka om ace så var det ju givet.
imorse började pat terrorisera mig kl 10 och sen har det fortsatt. men det var ganska kul. men mitt huvud ville verkligen sprängas. jag är sjukt bakis. fy.

inte utan att man undrar...

Inga kommentarer: