tisdag, januari 30, 2007

bokad betald och klar

imorse vaknade jag av det sedvanliga borrandet från grannporten. jag ser inte fram emot det här kommande halvåret. lever jag i juli ska det bli härligt med tystnad och semester. åkte tidigt till polisen i handen för att fixa mig ett nytt fruktansvärt ful pass. asså man vill ju helst se lite snygg ut också. men det spelade ingen roll att man gjort sig snygg innan man åkte dit för korten blev förskräckliga iallafall. numera tar man ju kort i kassan hos polisen. och inget tagetiprofilmedenaöratsynligt utan helt framifrån. jag gav upp efter ett antal fula kort och några icke godkända försök. betalade mina pengar och får väl helt enkelt se till att inte resa så mycket dom kommande 5 åren.
londonresan är nu bokad betald och klar. fast än har jag själv inte betalat ett öre. jag har varit på stan typ hela dagen idag. var bland annat förbi på brittiska turistbyrån och fick veta att man kan köpa till exempel tunnelbanekort här hemma redan så sparar man in både lite tid och lite pengar när man väl är där borta.
jag längtar. ska bli så himla roligt att åka iväg. och även att jag ska ge fan i att köpa saker här hemma nu och spara mina pengar så vart det ändå ett par nya cheap monday + en skjorta på rean.
nu ska kvällen gå i dansens tecken. imorgon har jag min sista mördaronsdag. dvs jobb + jobb. skönt.

Inga kommentarer: