måndag, januari 29, 2007

svor när klockan ringde

ikväll hade vi uselt norgebesök på monicas lektion. jaja det fick väl gå. vi var jättemånga i stora blå och det var ganska länge sedan. blir ju helt utpumpad. jag är en jävel på att fuska också. center, utåtvridning och förlängning är fortfarande under efterlysning men jag fixar det ändå. kanske för att jag är sådär bra??!!
kunde inte sova igår, svor när klockan ringde sjukt tidigt imorse och suttit jättelänge på banken och väntat idag. men sånt får man ta. ska även ta pengar ur min lilla myntsamling nu. ska försöka snåla som fan tills jag åker till london, tänker spendera pengarna där istället.
snart kanske min soffa kommer. hoppas hoppas.

jag vill verkligen inte jobba på söndag. men, pengarna är väldigt behövliga (eftersom februari kommer bli en störd månad) fast jag vill inte. jag har ångest.

Inga kommentarer: