måndag, januari 08, 2007

funkar nästan alltid

igår jobbade jag och tiden gick sååååå långsamt. sen åkte jag hem till mamma på middag. så var vi alla samlade ännu en gång sedan jul. viktor blir bara mer ball för varje gång vi ses. han är tokig i "fafa", kaxig men artig och älskar pippi långstrump. han skiljer på pippi (fågel) och pippi (långstrump).
fick hem mina stolar till matbordet som mamma hjälpt mig att måla svarta. så att jag själv slapp bo i doften av målarfärg.
har tappat greppet helt om vilken dag det är eftersom jag jobbat helg och nu även jobbar hela veckan. men idag är det måndag och efter jobbet (där vi haft besök av svettiga hantverkare hela dagen) tog jag med mamma på en tur till soffcenter i haninge. hittade ett fint tyg i en grå nyans. och valde ut en garda 2 sits. så nu har jag betalat handpenning och om ca 6 veckor har jag den här hemma och hela kalaset kommer sluta på 4900:-.
så nu skulle jag bara vilja ha en asschysst tv också så skulle jag bli jätteglad men sakta i backarna. en sak i taget. har ju faktist min skittv som jag köpte på blocket för 100:- kr för snart ett och ett halvt år sen. som funkar nästan alltid.

Inga kommentarer: