lördag, januari 06, 2007

2 ljusstakar, badrumsmatta och 3 påsar lantchips

åkte till ikea efter jobbet idag lite snabbt. hittade faktiskt inget roligt alls i soffväg. men jag köpte 2 ljusstakar, badrumsmatta och 3 påsar lantchips. alltid något när man ändå tagit sig hela vägen till ikea en lördag efter jobbet. så nu har jag bara dyra soffor att välja mellan. ska kolla upp priser på soffor i en butik i haninge. är det okej priser ska jag åka dit på måndag, titta sitta och känna efter.
har möblerat om hela min lägenhet ikväll. är verkligen annorlunda men jag tror det blev himla bra. tagit bort dörren till köket. ja det är ett jävla snack om min lägenhet jag vet men jag fick en snilleblixt och nu är jag lite i extas. det får man väl???
hoppas jag somnar gott ikväll och inte vaknar helt förvirrad imorgon.
himla skönt att få vakna utvilad imorse. ikväll ska jag faktiskt bara vara hemma. har inget sug för att gå ut. är för trött. och så jobbar jag ju 7 dagar i sträck. ingen vila.
jag har glömt att äta middag idag. fan jag skulle ju sluta med sånt där. får hitta på nåt.
det är riktigt fin här. ja det är det.

Inga kommentarer: