måndag, januari 01, 2007

2007

åh min kropp värker. inte bara bakfylleont utan träningsvärk också. varför sa ingen att man skulle haft med sig träningskläder till nyårsfesten?? martin hade tagit med sig nintendo wii hem till fredrik. jag fick bara spela om jag hade säkerhetslinan på. slänger jag mobiltelefoner i ölglas skulle ju kontrollerna lika så kunna hamna vart som helst. spöade pat i boxning och kom på hur man fuskar i bluffstop. annars var jag en sopa. men jag spelar ju aldrig tv-spel.

vi åt förrätt varmrätt efterrätt, rökte vattenpipa och firade in det nya året. hade en mycket trevligt nyårsafton. 12-slaget var ju helt galet. fan folk smällde sina raketer på innergården mellan husen. var ju nästan så man undrade hur många balkonger som skulle sättas i brand. men jag tror att det inte hände några olyckor. egentligen skulle några av oss vidare på fest inne i stan men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. hela kvällen spenderades i flempan. trevligt trevligt. sedan blev det nattbussen hem.

nu är det bara att vänta och se vad 2007 har att erbjuda? jag hoppas på ett bra år.

2 kommentarer:

randtröja sa...

Det hände inte så mycket spännande i stan iaf, god fortsättning!

Jennie sa...

tack detsamma!!