lördag, januari 06, 2007

jennie jenny helena och helene. vilket gäng!

har hittat mig en soffa. på en möbel/inredningsaffär på söder. kostar 6290 kr och ja, jag tror jag blev lite kär. köpte mig ett måttband idag så jag har mätt och den här soffan. nätt och fin. skulle göra sig mycket bra hos mig. i framtiden kommer den bli snygg ihop med mina snygga svarta skinnfotöljer. storslagna planer nu. men, jag ska åka till ikea. självklart. för att kolla läget och se ifall dom har något i billigare prisklass som faller mig i smaken och funkar storleksmässigt. det är knivigt det där. går inte med vad som helst.
borde nog byta ut betty boop mot en platt-tv om jag nu skaffar mig en fin soffa men...njää.

var nog 4 år sen vi träffades jag helena helene och jenny sist. men ikväll har vi varit alla samlade åter igen. hamnade till sist på café 60 på sveavägen och där blev vi sittandes i 4 timmar. käkade gott och pratade. var helenas roliga historier om hennes systers snuskigt rika pojkvän som fick oss att skratta mest tror jag. hur många bestämmer sig för, när dom blir av med körkortet, att åka till litauen och ha en casting för att skaffa sig en chafför under tiden körkortet är indraget???
efter denna mycket trevliga stund så mötte jag upp pat för att gå till mr.liver och dricka öl. men det blev tidig hemgång för mig. kom hem nu 00.30 och det stinker nåt så fruktansvärt i trapphuset. fy!
imorgon väntas det jobb igen. sen ska jag inte jobba helg på länge har jag bestämt.

Inga kommentarer: