söndag, januari 21, 2007

nybakat wienerbröd. men hallå...


igår åkte jag hem till helena på kvällen. vi styrde upp en god middag. fick dock inte upp hennes vinflaska. hon hade ju bara en sån där dålig vinöppnare som kräver starka muskler och det insåg vi att vi saknade. fast mest var det nog flaskan det var fel på. måste det ju har varit. vi delade på min vinare så länge. snackade massa skit och det var trevligt. tog sen bussen till sara i hornstull där hon hade tjejfest. dom rumsrena samtalen var redan avklarade när vi kom dit så vi hamnade mitt i det grova sexsnacket. härligt. jag hann bara vara där i en timme sen åkte jag till ace och mötte upp natta pat jonna och marie. så smet vi före kön. ace fyllde ett år och det var en kul kväll. en sån där kväll då alla var där. folk man inte sett på länge. mycket bra. natta beställde sjukt starka drinkar till oss som vi sörplade i oss och beställde fler av. att jag skulle vara lik nina persson kom på tal flera gånger under kvällen. rätt stört egentligen. började med att emil frågade om jag brukar få höra det, sen var det samtalet igång. när jag sedan blev uppraggad på dansgolvet av någon äcklig typ som tyckte jag va lik nina var emil snabbt där och räddade mig. haha. det blev mycket dans igår. jag var inte sådär sjukt full igår och hade en jävligt trevlig kväll. men att det ska slå slint i huvet på det där sättet är ju mindre bra. men det är väl spännande tyvärr. stannade till stägning. har jag nog aldrig gjort innan. när jag stod och väntade vid garderoben fullt påklädd för hemgång. smög han sig fram killen från dansgolvet. men då kom emil. sa till honom -du kan dra, hon vill inte ha dig! tog tag i min arm sen gick vi därifrån. hahaha. jag var trött, ville sova. hade sällskap av alla till gullmars. sen fick jag klara mig själv.
idag sov jag länge, får jag ju egentligen inte göra på söndagar, ännu. varit jävligt seg men illamående och huvudvärk har uteblivit idag. underbart. ska sluta blanda när ja dricker.
fast att jag inte varit jättebakis idag så har jag verkligen inte gjort något av det jag borde. fy vad dålig jag är.

2 kommentarer:

randtröja sa...

Spanjacken fattade ju noll av dina signaler, sjukt störigt med socialt handikappade människor.

Jennie sa...

ja fy fan men skönt o ha folk omkring sig som fixar biffen. haha. hade en jäkla kul kväll faktiskt.