torsdag, januari 26, 2012

vilken dag

kände mig så risig igår, sov inte många minuter inatt och mådde apa när jag vaknade imorse. var så nära på att sjuka mig. men jag vet ju att jag efter en stund vaken och några överdoseringar med nässpray senare så skulle jag ju må helt okej för att härja runt på jobbet. blev en helknasig dag på jobbet, lite rörig, men helt hanterbar. men det är inte ofta jag vårdar utan att ha en susning om vad jag vårdar. det löser sig alltid när någon blir plötsligt sjuk.

efter jobbet åkte jag raka spåret till maxi. hade flirtat lite med bror, okej mutat. hur som helst så fick jag storhandla (älskar att storhandla) och sedan kom min privattaxi och den körde mig ända fram till porten hemma. och så fick jag träffa julia.

längtar efter min säng och imorgon hoppas jag få njuta av finfrullen på jobbet.

Inga kommentarer: