måndag, januari 16, 2012

ledig idag

tog en sovmorgon idag men annars så har jag pysslat precis hela dagen. förutom ett träningspass så har jag städat, satt viktiga papper i pärm, rensat, slängt, tvättat och varit några vändor nere i soprummet. allt väldigt nödvändigt. nästan som att jag rensat bort 2011 från att ligga och drälla överallt.

har haft annons ute i en vecka nu för att byta lägenhet, när rätt lägenhet dyker upp. har faktiskt för stunden tre stycken 100% byteskedjor, så kanske blir det några lägenhetsvisningar. mycket spännande i alla fall. har dock inte tagit mod till mig att kontakta någon. och ingen har ännu kontaktat mig. något som dock är lite irriterande är annonser som ligger ute, som för mig är av stort intresse, och så loggar aldrig annonsören in och checkar av.
återstår att se om 2012 är året då jag flyttar igen, till större, byter område. den här gången flyttar jag inte så långt.

Inga kommentarer: