torsdag, januari 05, 2012

skrattretande

att det är så mycket som går fel hela tiden efter att jag jobbat natt. troligtvis för att det ända jag kan tänka på är att få sova. så då glömmer jag frukosten framme så att jag inte har något att äta när jag vaknar och ska äta frukost igen. satte eltandborstladdaren i väggen imorse åtminstone, men inte tandborsten på laddning. insåg jag när jag sovit klart.
det dummaste jag gjorde imorse var att inte gå och lägga mig direkt. utan jag kollade på tv4 play i en timme. dumt dumt dumt. jag behövde ju sova. sen sov jag jättelänge och det var oxå dumt.
natten var underbar dock. jättelugn och fin men med vissa inslag av tokigheter.

har åkt på nåt jäkla skitvirus, min förkylning släpper ju aldrig och hosta har jag med. jag som skulle träna imorgon om bara sömnen funkat okej, men nu har jag ju fått boka av för att jag fortfarande dras med min förkylning.

Inga kommentarer: