måndag, januari 23, 2012

intressant det här med lägenhetsbyte

det jag mest av allt förundras över är alla bilder som annonsörerna lägger upp på sina lägenheter. speciellt alla bilder som pryds av smutstvätt, diskberg och den kvarlämnade frukosten. jaja hur som helst. har just haft en tjej hos mig på visning. hon var trevlig, hon var bekant och hon hade sin pappa och syster med sig. hon ska tydligen flytta till sin första egna lya. min skulle ju vara perfekt för henne. jag gillar min lägenhet, jag gillar mitt område, jag får ångest när jag tänker på att jag ska flytta härifrån en dag. men jag ska vidare i livet även om det kommer kännas lite i hjärtat. suger att ha av separationsångest. den här tjejen skulle i alla fall hem och fundera nu. och höra av sig till mig innan jag ska på min planerade visning på onsdag. den behöver jag ju inte gå på om nu hon inte är fortsatt intresserad av min.

det är rätt roligt detta, men lite nervöst också, och ibland jäkligt irriterande.

Inga kommentarer: