söndag, januari 01, 2012

2011

var året då jag...

äntligen, efter tre år i norrköping, tog min examen och flyttade hem igen. LYCKA!! det var något som jag var bestämd och säker på varje dag de där tre åren, att flytta hem i samma stund som examen var tagen.

jag började min nya yrkeskarriär och har nu, snart, jobbat mitt första år som sjuksköterska. det året som är så betydande och lärorikt men samtidigt så fruktansvärt. har lärt känna många nya fantastiska människor under årets gång.

fyllde 30, hade en stor och helt underbart rolig 30 årsfest ihop med bästa vännen. vi åkte till N.Y och kan inte komma på en bättre 30 årspresent att ge till sig själv. det har varit mycket firande under höstens gång. men nu överlåter jag det nya året till andra att få fira.

äntligen efter två inställda operationstider och några ordentliga inflammationer senare fick min satans visdomstand bortopererad. vilket oxå resulterade i att detta var året då min piercing blev ett minne blott.

jag blev faster för andra gången. vem hade kunnat ana detta.

men det har oxå varit ett jäkla skitår med många jobbiga stunder.

jag hoppas att 2012 blir ett bättre år, ett lyckligare år.

Inga kommentarer: