söndag, januari 01, 2012

nyårsafton

vi startade firandet med knytis i dödsrymden. 17 personer tror jag vi räknades till och alla bidrog med något. jag var skeptisk till en början men det slutade kanon. det räckte och blev över, alla kunde äta sig mätta och det var jättegott. dessutom jättetrevligt. men sen skulle vi plötsligt vidare på en fest som inte alla kunde följa med till.
vi hamnade till slut på en fest. i en pytteliten lägenhet med massor av människor i. och min första tanke och den enda tanken jag tänkte fram till tolvslaget var att detta kommer bli en katastrofkväll. hur skulle den där kvällen kunna bli lyckad? jag var på en fest jag absolut inte vill vara kvar på. sen kom tolvslaget och det firades med mina underbara vänner. som väl var så droppade det av en massa folk och festen ändrade karaktär en aning och herregud vilken tokkväll det blev, hade så himla roligt. men som den första tanken som tänktes så slutade kvällen i katastrof, och jag är jävligt glad att jag inte behövde vakna upp i den där lägenheten. fy fan vilket städprojekt den där stackars oliven fick sig.

sista delen av kvällen är ingen idé att ens omnämna, finns ingen anledning. men jag var jävligt upprörd när kom hem. på mig själv, på min vän J och på många av de andra idioterna som var där.

Inga kommentarer: