tisdag, januari 03, 2012

festival

det verkar som att turen i år går till dalarna, peace and love i borlänge. den festivalen kommer troligtvis få besök i år, av mig, av oss. om allt går i hamn. många bra artister är redan bokade, och av den anledningen att vi väljer att åka dit. nu låter det som att jag alltid hänger runt på festivaler och så är ju inte fallet. flera år sedan nu som jag besökte wow och popaganda vet jag inte om det räknas.

jag ska lätt se dileva, haha.


har sovit massor...blev nog 13 timmar inatt, kände mig så risig när jag tvingade mig upp ur sängen. har även sovit 1,5 timme på soffan nu ikväll. inatt vankas det nattjobb. jag och V. hoppas det går bra. har bara jobbat ihop med vana syrror innan, vilket är en trygghet när man stöter på saker man kanske inte har gjort tidigare. jag och V är lika vana/ovana. hoppas det blir en lugn natt, håller tummarna för att det inte är allt för många tomma platser på avdelningen med.

1 kommentar:

Maria René sa...

Sak Dileva spela??? Det visste inte jag..Jag har sett Kent sen boka jag min biljett liksom hahahahaha

Jag kommer ju bara skratta under Dileva