fredag, januari 20, 2012

en sån härlig dag

haft en alldeles förträfflig ledig fredag. natten var aningen förvirrande. har sovit lite dåligt senaste nätterna. jobbat tidigt och haft svårt att komma till ro och varva ner. inatt så hade jag en av mina stressdrömmar och troligtvis var jag uppe och snurrade. för när jag sen kl 5.25 var halvt vaken halvt sovande hade sån jävla mensvärk och bestämde mig för att öppna ögonen och gå upp för att ta en ipren så var min lampa tänd. ibland kan jag inte annat än att garva åt mig själv. hur som helst. idag har jag varit hos min fina kusin och fått en rejäl omgång hårda tag. har fått rygg/axelmassage och det var så nödvändigt och så skönt. och lite smärtsamt men på ett bra sätt. sen bakade vi äppelpaj och drack kaffe till den. hängde kvar hos henne några timmar och det var riktigt mysigt. sen styrde jag tunnelbanan mot högdalen. lagade tacos och tittade på tv med rené. avslutade en trevlig dag med lite skrattfest innan jag åkte hem. nu blir det snart sängen. ska ju jobba i helgen igen.

Inga kommentarer: