fredag, januari 06, 2012

dör trötthetsdöden

helt jäkla förstörd, eller nu börjar det ordna upp sig något efter lite kaffe men jävlar vad förstörd jag känner mig. som ett vrak.
sov ju på tok för länge igår, men det fick jag väl vara tacksam för till slut. låg i soffan, var i tanken redan nedbäddad i sängen och skulle väl verkställa den tanken ganska snart. då ringde telefonen. det var bara att svida om. och natten, då jag skulle sova och få vända tillbaka dygnet igen, spenderades sittandes på en ashård stol vilandes mot en hård vägg. ännu en natt på söders vita pärla, men inte på jobbet.
så nu är min lediga fredag helt förstörd då jag har behövt sova, och nu är jag trött, ett jäkla vrak. säger då det att det är en jäkla tur att jag är tredagarsledig nu.
mötte två av mina kollegor imorse när jag äntligen var på väg hem och dom på väg till jobbet.

Inga kommentarer: