söndag, januari 15, 2012

14 januari

tänk att det har gått ett år, ett helt år har passerat. ett år sedan jag lämnade tre viktiga år av mitt liv kvar i norrköping och flyttade tillbaka till stockholm. efter att ha gjort det där jag aldrig kunde tro att jag någonsin skulle göra. vilken tur att jag gjorde det.

och att jag sen om två veckor har spenderat hela mitt första yrkesverksamma år på mitt jobb, min avdelning med alla underbara och fina kollegor. allt nytt jag har lärt mig, allt jag fortfarande har att lära. jag hade nog inte kunnat få det bättre. att jag skulle vara här idag, kunde jag väl aldrig ha trott hösten 2007 när allt var skit.

ikväll var vi ett gäng kollegor hemma hos L för att fira av lilla L som har slutat på jobbet. hon kommer vara saknad. hoppas verkligen att våra nya unga kollegor kommer göra ett lika bra jobb som lilla L har gjort.

Inga kommentarer: