måndag, oktober 27, 2008

måndag

vad skönt det känns när man får massa saker gjorda. det var självklart jobbigt att gå upp imorse men mötte lea tidigt och vi tog en morgonpromenad till ett utvalt ställe som vi tänkte söka fältstudieplats på. vi sprang in i enhetschefen det första vi gjorde och hon vart väldigt glad över vårat engagemang av att vilja vara just hos dom. så där ska vi nu ha fyra fältstudiedagar. nästa vecka ska vi hänga två dagar, med gubbarna och tanterna på deras dagliga aktiviteter. sedan blir det två dagar i december precis innan jullovet då vi får följa med hemtjänsten. superskönt att äntligen ha fixat en plats. har ju haft hela terminen på oss. men ja, detta är ju inte mitt största intresse dock.

har köpt träningskort idag. dock är jag tveksam till att jag kommer igång och tränar. jag är ju förkyld hela tiden. tränar jag imorgon som jag planerat ligger jag väl sjuk sen.

pluggat mycket idag och snart, eller sen ska jag iväg på bio. låt den rätte komma in ska vi se. eller det är iallafall den filmen jag bokat biljetter till så jag hoppas det är rätt.

Inga kommentarer: