tisdag, oktober 28, 2008

det man inte minns har aldrig hänt

igår var jag och såg filmen låt den rätte komma in. läste just i sandras blogg att hon tyckte väldigt mycket om den. jag vet inte vad jag tyckte om den. den var bra men väldigt långtråkig. ibland ryckte man till i biostolen och mobbningsscenerna var väldigt obehagliga, iallafall en utan att säga för mycket. kul att se ika nord in action, jag gillade inte henne i ika i rutan, har jag för mig.

idag har jag pluggat pluggat pluggat. och varit i skolan på kursråd i en timme. var även på vaxkupan och köpte en biljett till rene. hon kommer hit på torsdag och vi ska se markus krunegård. på fredag åker hon till småland och jag till stockholm.

fick höra alldeles för mycket om helgen idag. visste inte att luckorna var fler. vafan.

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag var helt uppslukad i flickan och pojkens värld när jag såg filmen, så jag blev nästan förvånad att den redan var slut när den var det... Så jag kan nog inte säga att jag tyckte den var långtråkig :-)