onsdag, oktober 01, 2008

...

aright! var fantastiskt bra i linköping ikväll. skitkul att se dom.

nu sitter jag och väntar förväntansfullt på om det blir twitch eller joshua som vinner so you think you can dance. jag är väldigt tacksam att underbara katee kom bäst till av tjejerna, lite förvånad dock att hon bara kom trea. fast hur sjukt bra är inte det??

slapp betala inträde på spelningen ikväll, jag hittade inte riktigt dit jag skulle och sen visade det sig att jag tagit mig in på fel fest och fick gå en bakväg för att komma dit jag skulle. så det blev gratis. väldigt trevligt för plånboken tycker jag.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

bra jobbat tjejen. så jobbar en sann student. gratis är bra :)

pusspuss

Jennie sa...

jo jag var väldigt nöjd när jag insåg vad jag lyckats med. smita in bakvägen. 50 kr är ändå 50 kr när man är student :)

pusspuss