torsdag, oktober 09, 2008

hur ska det gå?

jag kröp ner i sänger redan kl 18.50, helt jävla slut. den här veckan har varit riktigt jobbig. imorse vara jag i skolan kl 8, hade färdighetsträning och övade till kl var 11.30. då kilade jag hem och tog tag i disken + dammsugning, sen var caroline och hälsade på. har suttit med min rapport och färdigställt det som stod på dagens schema. förväntar mig att den är klar under helgen.

det värsta med att jag redan ligger i sängen är att jag kommer piggna till. har ju lite teveprogram som ska kollas på innan jag slocknar. hade jag tänkt iallafall.

idag fyller brorsan år och igår fyllde morfar år. grattis grattis!!!

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

ja, det är otroligt jobbigt att vara trött hela tiden...
vänjer man sig vid att vara trött?!
tänker på alla de människor som typ jobbar 12 timmar varje dag, har barn och grejer - måste vara sjukt jobbigt alltså.

pusspuss