tisdag, oktober 07, 2008

lite trött framåt kvällen

jag är iallafall inte utrustad med förmågan att kunna gå och lägga mig i tid på kvällen. jag skulle ju sova tidigt igår. kl 23 hade jag först tid att sova. har haft en 8-17 dag i skolan idag med och är så himla trött nu. likadant imorgon. jag ska fanimej sova kl 21 ikväll. men det kommer bli senare än så kan jag ju redan säga.
jag vet ju och andra sidan inte hur man gör för att gå upp i tid heller för den delen.

idag har vi fått lära oss att sätta sond. hoppas jag verkligen att jag inte behöver råka ut för. att få en sond alltså. vet inte hur trevligt jag tycker att det är att tömma maginnehållet på folk heller i och för sig. men man får lära sig att stå ut med diverse kräks i påse.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

fäääääääääääärjan!

tjohoooooo