lördag, oktober 25, 2008

fest!

förra helgen var det så jävla kul. vi kommer inte ens komma i närheten ikväll, det vet jag redan i förväg. men lite fest blir det. några tjejer från klassen + kille kommer till mig om ett tag. vi har alla klarat tentan och har lite att fira. killen får väl fira att han umgås med så fantastiskt duktiga tjejer. vet inte alls vart vi ska ikväll men det blir väl hugos eller klamydiagrottan som max så fint kallade det en gång i somras, alltså palace. jag har ju inte varit ute i norrköping sedan sista helgen i augusti, så det är väl på tiden. och då var vi på trappan. fast den kvällen var ju iofs rolig.

känns så skönt att man tillåts att njuta av den här helgen. visst jag har suttit lite vid datorn idag och knåpat på min lärandeplan för vfu:n men det tog ju inte på krafterna. dock har jag inte varit utomhus idag. lite synd. hade nog varit piggare om jag tagit mej en promenad tidigare.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

haha - du har minne som en gammal häst ;) det minns jag inte att han sagt!

nåväl hoppas ni hade trevligt och att du inte fick klamydia ifall det nu var dit ni gick

vi ses på fredag!
tjohhh

pusspuss

Jennie sa...

ja på fredag ses vi, ska bli så roligt :)

puss puss