söndag, oktober 26, 2008

inga hastiga rörelser nu....lugnt och fint.

igår var det fest. det gick helt åt helvete. pärnillas dejt hademed sig en stoooor flaska skumpa som vi alla drack ur. sen bestämde lea åt mig att jag skulle dricka vin. den lilla förfesten började väldigt lugnt men blev helt galen till slut. så efter uppdrucken skumpa, tomma vinflaskor och krossade glas så drod vi till palace. jag köpte en drink i baren som jag inte ens smakade på. sen är det en liten lucka fram tills att jag hänger över toaletten och får hjälp av jannie. hur kom jag dit? men sen var vi på't igen. seema dök upp och vi festade och var glada. jag själv mådde mycket bättre dessutom. av vilken anledning som jag seema och lea gick vidare till bomullsfabriken, betalade inträde, var där i fem minuter och sedan gick hem...har jag ingen aning om.
men min mobil är full av obegripliga sms som jag bombat rene med hela kvällen/natten. så det var lite jobbigt att skratta åt dom idag för mitt huvud gjorde såååååå ont.
idag har jag varit jättebakis. men runt klockan 16 bestämde jag mig för att hoppa i myskläder och bege mig mot något matställe. sedan blev det en söndagsfika med john och co. en härlig kvällspromenad genom stan. så just nu känns det skönt att jag pallade med att göra något vettigt idag trots min bakfylla.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

haha - vad hände egentligen i klamydiagrottan ;)

hoppas du har repat dig lite och orkar med morgondagen!

puss

Jennie sa...

säg det, jag vet inte. haha.

puss