torsdag, oktober 02, 2008

armarna var upptagna, fick vara utan.

gick inte upp i tid idag men det är ju inget ovanligt. fixade lite till psykologiseminariet imorgon. sen gick jag till skolan i tron om att det skulle vara mycket folk på färdighetsträningen men icke. det var två tjejer i utbildningslabbet när jag kom men dom gick efter en stund. så jag hade allt för mig själv. hur nyttigt som helst. så jag gick igenom mina fall som hade med injektioner eller kateter att göra. övade som om det var mina patienter jag hade hand om. så skönt att vara ensam. jag tycker inte alls om att spela teater, så man undviker gärna det när alla andra är runt en. hade gärna velat ta lite blodprover med men "armarna" var upptagna eftersom några grupper övade pvk samtidigt.

fikade på fräcka med lea och natalie innan jag gick hem och tog tag i psykologiseminariet igen.

Inga kommentarer: