fredag, oktober 10, 2008

17 timmar i en säng gör ont...

aj vad kroppen värkte imorse när jag vaknade. jag hade ju hunnit få liggsår innan jag ens släckte för att sova igår. som sagt la jag ju mig redan kl 18.50. men jag släckte inte lampan förrän klockan var omkring 00.30. fastnade i en latinamerikansk knarksmuggelfilm när det väl var dax att sova.

har varit en väldigt seg dag idag. men tog mig till skolan för att jag behövde ta mig ut efter en natt som denna. inte så mycket gjort där mest snack med några klasskompisar. har tagit mig igenom artiklarna jag ska använda till min rapport. och hunnit byta dessutom. imorgon måste jag se till att skriva. helst klart hela rapporten. jag spyr på rapporthelvetet nu.

ikväll blir det inte mycket mer än chips dip och coca cola, först miami ink (mitt nya favoritprogram) sedan idol. skönt att det är helg men det kommer nog inte märkas. alldeles för mycket plugg. men kämpar jag nu så kanske jag kan tillåta mig själv lite ledigt nästa helg när jag ska åka hem och fira födelsedag.

Inga kommentarer: