tisdag, maj 27, 2008

sommarlov!!!

känner mig tekniskt sätt fri, men i praktiken slutar jag inte förrän 5 juni. idag skrev jag min tenta och det är en befrielse. nu kan jag inte göra mer. jag gjorde mitt bästa, om jag presterat tillräckligt nog dröjer innan jag får veta men nu kan jag hur som helst inte göra mer.
idag är jag helt utmattad och ska sova tidigt. tentan var ett otroligt stressmoment och sen var ju alla så nervösa för den muntliga delen.
umgicks lite med ett gäng tjejer i klassen i eftermiddags. det var många blandade känslor och nervositet för dom som inte skrivit ännu.
jag vill sova.
godnatt!

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

åh, vad skönt det där låter. själv har man en stor ångest klump kvar i minst två veckor till... bläää

håller tummarna för dig tjejen

hoppas du har fått gå och sussa tidigt ikväll!

blir det where the action is för dig?

pusspuss

Jennie sa...

när är where the action is? det är inget jag har planerat in. men man ska aldrig säga aldrig.

svullade chips så jag vart pigg. men klockan är inte så mycket ännu. kan fortfarande gå o lägga mig lite tidigt iaf.

puss