torsdag, maj 15, 2008

ingen bra dag idag tror jag inte

beslöt mig för att ta sovmorgon för att kunna sova bort min himla förkylning. nu sitter jag här och vet inte vart jag ska börja för att hinna med dagens alla pluggmåsten. har en lång föreläsning idag med.

vaknade kl 06 imorse av att jag bet mig i tungan. så nu har jag ännu mera ont i käften, buhu det är så synd om mig just nu.

för första gången på jättelänge känner jag att jag vill gå på vänner och bekanta imorgon. 8 årsfest på nalen och det är 23 att komma in. tror det blir kul, men har svårt att tänka mig att någon annan har lyckats få ett sånt infall. ingen tycker ju att det där är kul längre. men det är inte kul att hänga med 18 åringar. som det i regel är på v&b.

tror jag börjar med muskelgrupperna. känner att jag just nu har ont i trapezius.

Inga kommentarer: