onsdag, maj 14, 2008

lam och blind på låtsas, sjuk på riktigt...

idag har jag både spelat blind och lam, blivit både tvättad (som sängliggande patient) och matad. det var otroligt lärorikt. väldigt underligt att någon annan tvättade mitt ansikte och överkropp, smörjde in mig och borstade mina tänder.
kamari tyckte jag såg ut precis som en pensionär så jag levde väl mig in i rollen otroligt bra tydligen. jag var såklart vårdare också. det var inte det lättaste för anette var så himla kittlig och var inte inte den lättaste att tvätta helt enkelt. men det finns ju sådana patienter också.

efter det har jag dock kännt mig helt förstörd, och nu sitter jag här med världens förkylning. har pluggat så gått jag kunnat men det har varit kämpigt.

efter min klumpiga tandbortning i fredags kväll så har jag jävligt ont i munnen med...gör så ont att äta och ja det gör ont hela tiden. kanske därför jag blivit sjuk....skulle ju kunna vara så. eller så tvättade anette mig med för kallt vatten. haha.

Inga kommentarer: