onsdag, maj 28, 2008

efter 12 timmars sömn

så tog jag mig äntligen upp ur sängen. tog en dusch, åt frukost och sen gick jag ut i solen. tog en lång promenad till ljura för att kolla in secondhandbutiken där. dom hade mycket bra och billiga möbler, värt att tänka på om man är i behov av något billigt.
på sena eftermiddagen var jag hem och käkade lite och hängde med joppe en stund. fikade med john när han slutat skolan och sen mötte jag lea så tog vi en promenad runt strömmen. väl hemma igen efter en sen middag spenderade jag lite tid med joppe. han hjälpte mig lite med min otroligt trötta dator.

så skönt att kunna göra precis vad man vill och inte behöva tänka eller ta hänsyn till något speciellt.

imorgon väntar lite efter-tenta-lunch, sen fram och tillbaka till stockholm för att fira min kusin som tar studenten. blir nog en trevlig dag.

på återseende!

Inga kommentarer: