tisdag, maj 06, 2008

min dag startade lite för sent men ack så trevlig. typ.

jag blir så arg på mig själv. imorse skulle jag gå upp kl 8 och plugga men det gjorde jag inte. kom upp kl 10 och hade medvetet missat 2 viktiga timmar. nu får det fan vara slut med det där.
kommer aldrig klara någon tenta om jag inte pluggar flera timmar varje dag. imorgon ska jag straffa mig själv och gå upp kl 7. får återkomma med vilken tid det blev, om jag vågar.

idag har jag:

lunchat med min granne och hans spräckta ögonlock. det var inte trevligt.

gått förbi en tant på vägen till skolan som hade en fryspåse på huvet för att skydda frillan mot duggregnet. skrattade länge efter det.

haft färdighetsträning i skolan, vilket betyder att jag sprungit runt i vit läkarrock. det gillar vi!

JAG HAR TRÄNAT! var på gymmet nyss och hade danceaerobic, det var kul men aningen för lätt för mig om jag får uttrycka mig så. men träning fick jag och imorgon är väl inte träningsvärken att leka med.

nu ska jag läsa om hjärtat, fast först duscha.

Inga kommentarer: