söndag, maj 11, 2008

sommar sommar sommar!!!

den här helgen har varit så otroligt somrig.
hela fredagen spenderade jag i stort sätt på stan. efter kiropraktorn satt jag nere vid vattnet i gamla stan och läste. sen när jag kände att det var dax för mat blev det lite shopping under tiden jag tog mig till string. där var det inte mycket folk alls. käkade och läste om njurarna. sen bar det av hemåt. till mamma såklart.
åkte till natta och käkade middag och sen lite väl sent, då solen redan gått ner, kom vi till tanto till fredrik och mats som i stort sett bad oss vänligt men bestämt att svepa vår vinflaska så vi kunde dra vidare. dom fick gå själva. vi satt kvar en stund till och gick till petsoundsbar sen istället. ingen sen kväll och några pengar gjorde jag inte heller av med.
plugg på lördag förmiddag, sen kalas hos syster som fyllde 2 år. alltså hon är bra söt och väldigt rolig den där systern.
fick skjuts av min farbror till farsta där jag mötte natta, sen åkte vi in till tanto där alla andra satt sen flera timmar tillbaka. vi satt kvar när alla andra gått och drog till the village vid normalmstorg. cissi jobbar där så vi gick dit och drack lite gratis. iallafall väldigt billigt.
lite promenad genom söder sen åkte jag hem, men några gick vidare ut.
när jag kom hem började jag sy igen några hål i min skinnjacka. jävligt irriterande att den ska börja gå sönder. inspekterade jackan idag och jag gjorde ett bra jobb trots dålig belysning och lite alkohol i kroppen.
pluggat idag, ska plugga mer. för nu blev det inget av söndagsträffen med helena. har gjort ett pluggschema. två veckor kvar till tentan och jag stänger från och med nu in mig.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

ja - det var väldans tråkigt men vi bokar in nästa söndag tycker jag!

ha det bra å plugga inte ihjäl dig :)

pusspuss

Jennie sa...

yes! nästa söndag åker jag kl 20 från centralen så det ska vi kunna ordna. enligt min plan ska jag inte plugga allt för mycket på just söndag men man vet aldrig när det skiter sig under veckan.

nu är jag tillbaka i norrpan iaf. ny vecka nya tag :)

puss