söndag, maj 18, 2008

hatar söndagar

...eller iallafall att behöva plugga på söndagar. jag är alltid så himla trött. även om jag inte är bakis idag så är jag så trött så jag bara skulle vilja sova sova sova.

pluggar och hittar mig själv göra annat nästan hela tiden, som nu, bloggar.

igår pluggade jag faktiskt lite på morgonen. sen bar det av till en galen 3åring som hade barnkalas ute på värmdö. jag fick låna lite olika böcker av caroline som haft under sin ssk-utbildning. det var snällt.

efter kalaset åkte jag till andrea i blackeberg och käkade hennes goda mat och drack vin. sen åkte vi till debaser medis. markus krunegård var bra bra bra, hade nog inte kunnat bli så mycket bättre. vi har pratat om den här kvällen länge och det skulle bli så himla mycket fest. det blev en välidigt lugn kväll efter spelningen. satt mest och bara snackade, hade himla trevligt utan galendans på dansgolvet. passade mig väldigt bra dock eftersom att jag pluggar idag.

inte allt för flitigt dock men jag tror att jag får mina måsten gjorda trots allt.

Inga kommentarer: