fredag, maj 23, 2008

mat och godis-koma

igår när jag skulle sova började jag tänka på tentan. fy vad dumt det var då, kunde inte somna. sen kliade det så i halsen vilket inte gjorde saken lättare. inatt var jag uppe på toaletten, jag går aldrig på toaletten på natte. klockan var nog runt 06 och jag hade inte somnat än kändes det som.


klockan 09 ringde rene, utan att hon visste om det, hörde bara massa röster i luren. sen ringde hon upp igen för att be om ursäkt. lika bra att gå upp. hade jag inte gått upp då så hade jag garanterat snoozat en eller två timmar till.
duschade, käkade frukost och började plugga omvårdnad. med förkylning och halsont. klockan 11 var jag så trött att jag var tvungen att sova en timme för att orka plugga vidare. gå upp klockan 09 och sen sova middag 2 timmar senare? vem gör det?

pluggade några timmar sen började jag bli tokig så jag gick på stan istället. det var ju fint väder ute.
köpte inget, bara mat.

gick hem och gjorde en jättegod sallad. säkert för tre personer. jag åt upp allt. sen åt jag min marabou mintkrokant som lockade här på skrivbordet.
har kollat på tråkiga teveprogram och pratat i telefon hela kvällen.
nu har jag sån fruktansvärd mat och godis-koma så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

jag har ikväll bestämt med pärnilla att vi ska ses i skolan kl 10 imorgon......PÅ EN LÖRDAG!!!!
jävla tenta. men jag känner att jag måste plugga ihop med någon också, inte bara plugga själv. så jag får pallra mig dit.

sen är det schlagerkväll. jag hejjar på frankrike och sverige!!!! tror vi ska ut och äta innan, jag, lea och anette. blir en mycket trevligt lördagkväll tror jag. speciellt om jag får se schlagern med seema, hon är galen i schlager.

Inga kommentarer: