måndag, maj 19, 2008

åh så söt!

tror det här varit dagen då alla helst bara hade velat sova. satt och gäspade mig igenom tre timmars föreläsning. sen två timmars hål som var nog så tröttsamt. basgrupp på eftermiddagen som vi glatt gäspade oss igenom alla åtta. är det vädret eller är vi helt enkelt bara utmattade av den här jävla tentan som vi har nästa vecka??? jag har varit lat och skjutit upp, vilket har bidragit till att fyra vetenskapliga artiklar har följt mig hack i häl. det var tvång på två stycken till förra veckan och två till idag. det klarade jag fint, jag behöver inte tänka tanken vetenskaplig artikel förrän i höst igen. gud så skönt!

min kära kollega på pressbyrån fick inatt en lite flicka. åh så roligt! hoppas få se henne i sommar medans hon är pytteliten.

jag vill veta vilken dag jag ska skriva tenta.
jag vill ha sommarlov.
jag vill ha godis också.

Inga kommentarer: