söndag, april 29, 2007

så man gör...

faktiskt. lite ångest har jag idag. man undrar ju lixom av vilken anledning jag ska bli så där äcklig på krogen och spy inför fel folks ögon??? visst var jag full men inte så full. jag kan dricka mer än så utan att spy och bli dålig. men jag har kanske fått svaret nu. jag gjorde det i handfatet på debaser. nice. men även mor låg hemma och gjorde samma sak. och vi hade ätit räkor innan jag drog till pat's förfest. det var räkornas fel. magsjuka...
hur som helst vi förfestade rätt tidigt eftersom vi skulle in till debaser tidigt och se banden. banden var bra men jag vet inte om malcolm middleton (hette bandet så?) var ett debaserband riktigt. jag segnade till på slutet och började överväga hemgång. men festen fortsatte.
hela lördagen var faktist en jäkligt bra dag. åkte in till stan tidigt och gick förbi erika på stadsmissionen för att snacka lite, vi har ju inte setts på jättelänge nu. 1,5 vecka?? sen hem till helena för att ställa av min systemetpåse innan vi tog en långpromenad på söder, fikade vid hornstull och var även förbi max nere vid båten på långholmen en snabbis. helena visade vilket hus hon och max ska bli sambos i, samma hus som thåström bott i faktiskt. men han bor ju inte kvar.

4 kommentarer:

PunkPrincess sa...

ja, visst blev det en bra lördag?! :)

stackars liten... spy på debban - och dessutom inte fyllespy... shit vad jobbigt

hoppas du mår bättre idag!

Puss

Jennie sa...

usch den här dagen har varit hemsk. mått som ett as men sov middag eftersom ja inte klarade av att va vaken. nu e ja lite piggare.
urk.

hade ni trevligt på eran fest??

kram o puss

PunkPrincess sa...

det var skojsigt, rätt lugnt! eller jag var full men inte mycket mer än så, det hade tydligen urartat lite mer när vi hade gått hem...

kram och puss och godnatt på dig!

Sandra sa...

Han Johan som ja jobbar som assistent för, hans fd. assistent bor i Thåströms gamla lägenhet till och med. Det du! :-)