torsdag, april 26, 2007

ikea

det blir inte alltid som man tänkt sig. var på ikea idag. min plan var att förutom att köpa några enstaka saker till mitt nyrenoverade badrum så skulle jag köpa ett sängbord som jag tittat på ett tag. men när jag väl såg det så kände jag inte alls för just det sängbordet/skåpet. hittade ett annat men till slut vart det en slags byrå. men det behövs alltid lite förvaringsutrymmen så det blir säkert jättebra. köpte mig faktiskt en verktygslåda. och den har redan kommit till användning. sen råkade jag impulsköpa sånt som sockerkaksform och en våg. att det alltid ska skena iväg när man är på det där stället. men jag tror att jag bara köpt nödvändiga saker...som till exempel små fat att ha när man äter sushi hemma.
kommer ha träningsvärk imorgon efter monteringen av den där byrån....gudars.
har mått lite si och så idag. sömnbristen tar ut sin rätt.

Inga kommentarer: