söndag, april 22, 2007

snart sommar

igår sov jag länge. även att fredagkvällen inte vart så himla sen (men full) så orkade jag inte ta mig upp speciellt tidigt.
käkade sushi med mamma innan jag tog mitt vin och åkte till farsta. först hem till lägenheten, nu står det en toalett i mitt rum. det verkar gå framåt. sedan gick jag hem till fredrik och där förfestades det och var mycket trevligt. och full blev jag. när vi kom till ace hamnade jag i okant med vakten från start. han sa att jag inte fick komma in och att jag var full. och tyckte det var jättekul och skrattade. jag talade minsann om för honom att han fan var helt dum i huvet. han släppte in mig. jag tyckte inte att hans skoj var så jäkla kul faktiskt. det var faktiskt en bra kväll. men när det väl stängt så blev jag påhoppad av en vakt igen och jag var väl rätt så otrevlig den gången också. sedan hoppade vi in 6 stycken i en taxi som körde oss till cissis jobb. vem betalade taxin undrar jag? när vakten där släppt in oss ville dom ha 150 kr av mig. aldrig i livet. klockan var efter 03 så jag vände på klacken och gick. tunnelbanan hade slutat gå men efter en lång tur med nattbuss kom jag och natta äntligen hem. det var ljust ute, fåglarna kvittrade. kändes som sommar och man blev glad. vi lagade varma mackor och sen somnade vi.
idag har vi ätit pizza i farsta centrum och kollat på kaniner. sen åkte jag hem till haninge.
fy jag är bakis...
det var otroligt skönt att vakna upp i farsta idag. jag längtar hem.

Inga kommentarer: